Friday 22 February 2013

Erk!!

Didnt I Promised myself to hv this blog written in Malay???!!!:/ *pissed of*

Tetibe terganggu tdo..tu lh,bila kita berfikir di dalam bahasa Inggeris,maka secara tidak langsung kita akan bertutur dan menulis di dalam bahasa tersebut:p

But..my written english suxx..big time!!think it's my grammar prob skit nih..yg terror in my family is my lil sis..Yeen..(loll bodek sket harap dia baca hahaha) imagine the other day she asked me to check her report on Syria's issues!!

*Gasps!!!*

Dia pegawai PTD lahhh..mesti lah english terror..sheesh..n tht topic is smthg tht ive nvr bothered to learn nor study..syria??!!my degree pun x cover tuh..cettt

So..
Back to my topic.lah.ok kena practise more in English..but not in this blog lah..will try lah ye.xjanji:p penting sbnarnye utk masa depan,tp xmesra alam rasanya..n itd b embarassing if my grammar semua salah..hmmm *malu*

Need to sleep but i cant.mulalah merapu.

Kesimpulannya:
BM lah..cintailah bahasa kita..:)

Withhhhhhhhhh... some casual writings in English:p sorrryyy:) tq!!

Bye!Zzzz

-MissAshkeen-

P/s : wht do u think,In Malay,or English?:(

No comments:

Post a Comment